Продукти

Финтес модел Раиса Барбоса от Бразилия

Финтес модел Раиса Барбоса от Бразилия
18 декември 2018

Раiса Барбоса е бразилски фитнес модел и танцьорка. Тя е известна с това, че е финалист на 2017 Мис Дупе (Miss BumBum) Бразилия, елитен конкурс, който избира най-добрите дупета в страната. Докато расте тя е активно и здраво дете. Приема фитнес стил на живот от ранна възраст и го превръща в професия и онлайн фитнес през годините.

Fitnes-model

fitnes-model

Както казва Раиса, това в никакъв случай не е лесен път към слава и успех. Прекарва часове във фитнес залата, като прави кардио, вдига тежести, както и спазва строга диета, за да постигне страхотната си фигура. Но Реиса вярва, че всичко, през което е преминала, си заслужава, тъй като сега се радва на скока в кариерата си на фитнес модел и танцьор.

Fitnes-model

Fitnes-model

За да построи глутеусите си Райса комбинира тренировки за фитнес с тренировки със собствено тяло. Според Раиса всеки тип тренировка има свои собствени ползи и недостатъци, така че чрез комбинирането им тя получава най-доброто от двата свята.

Fitnes-model

Когато иска да уголеми дупето си Раиса тренира тежко, правейки смесени упражнения като клякане с щанга и мъртва тяга. Когато иска да тонизира фигурата си и да загуби мазнини Раиса комбинира високоинтезнивно с нискоинтензивно кардио.

Fitnes-model

Раиса включва това упражнение всеки път, когато има напрежение в долната си част. То помага да се избегнат наранявания, които биха могли сериозно да я върнат назад в тренировките. Въпреки това прогресът в Хип тръст не само облекчава напрежението в долната част на гърба на Раиса, но и работи върху нейното дупе. Ето защо тя го включва в тренировките си за глутеуси със собсвена тежест.

Fitnes-model

Fitnes-model

Тя обича да прави упражнението, лежаща по гръб, с крака на пода, с ръце отсрани и приведени колене. После вдига бедрата си към тавана, задържа  за една секунда, а след това бавно спуска надолу. Раисаповтаря този процес 60 секунди, като в горната точка на упражнението стяга бедрата и дупето си. Тя се старае да не извива твърде много гръбнака, тъй като това може да причини контузия.

SNC

Hip-Thrust