Продукти

Съвети за хранене в период за маса от ANIMAL

Съвети за хранене в период за маса от ANIMAL
20 юли 2018

По време на студените месеци ти идва музата. Дошло е ''онова време''. Сезонът на мечките, подходящият случай да станеш голям и масивен. Възможността да подобрим телата си и да разбием тежестите е пред нас. Но можеш ли да се възползваш от момента да станеш голям? ''Кефиш'' се на списанията и ровиш в нета. Четеш всичко във форумите и взимаш акъл от ветераните в залата. Търсиш малката нишка, тайната, която ще те отведе на върха и качването на мускулна маса да започне отново. Мислиш си, че е някъде там, написано... Детайлът, който ти убягва. Тайната за храненето за мускули, която според теб само най-нацепените знаят.

Но не винаги случаят е такъв. Всъщност ние много често се връзваме на простотии... Чудейки се за вълшебни хранителни добавки и малоумни упражнения. Обръщаме гръб на нещата, които преди правеха гиганти от обикновени мъже. Основата, която превръщаше смъртните в безсмъртни. Принципите, следвани от Джон Гримек, Стив Рийвс, Арнолд Шварценегер, Серджо Олива, Дориан Йеитс и Ли Хейни. И всеки, който е постигнал нещо в спорта ще ти каже - храненето е ключът. ВИНАГИ Е БИЛО И ВИНАГИ ЩЕ БЪДЕ. Няма значение колко усилено тренираш и какви хранителни добавки взимаш, ако не се храниш правилно. Разликата между изродите и скелетите е скапаната вилица. Яж правилно, ден и нощ, години наред до самия край... Това е най-подценяваната част от бодибилдерите. Но и най-важната. Да ядеш като мъж... Това е твоята мисия, стига да имаш топките да я приемеш.

Пържолата като важна част от живота ти.

Възможно най-богата на хранителни вещества храна. Заредена с протеин и анаболни мазнини, пържолата ще накачи кила по теб като никоя друга храна. Има милиони видове телешко на най-различни цени, така, че да ядеш теленце всеки ден може да е достъпно... Пробвал съм всичко, в зависимост от дебелината на портфейла ми в дадения момент, от филе миньон до най-обикновен бут и всичко върши работа. Пробвай веднъж или два пъти дневно за месец и ми кажи после, че не си изгърмял.

Млечни продукти от фермата.

Силно оръжие, когато става дума за протеин и калории. Добави мляко към твойте протеинови шейкове или гейнър и засили калорийният прием като използваш 2% или пълномаслено мляко, в зависимост от метаболизма си. Започни деня си с протеинов шейк и няколко белтъка, както и цели яйца и така всеки ден... Аз лично познавам Про състезател, който яде по четири цели яйца с всяко хранене, когато се опитва да натрупа мускули. Това не е шега. Извара и кисело мляко, смесени с плод, ти дават полезна и пълноценна опция за лека закуска, която да поддържа анаболизма между основните хранения. 

Достатъчно въглехидрати.

Когато се опитваш да станеш голям - колкото повече въглехидрати токова по-добре. Наблягай на качеството и качването ще бъде стабилно. Качествените въглехидрати правят качествено качване на мускулна маса. Овесените ядки са задължителни. Освен това яж и много ориз, картофи, дори паста понякога, с всяко хранене, богато на протеин. Също така включи няколко порции плодове и зеленчуци в дневния си режим... Фибрите ще поддържат системата ти да работи оптимално, а витамините и минералите ще те направят здрав и имунната ти система ще издуха всички настинки и вируси.

Мисли перспективно.

Новите в залата полудяяват по хранителните добавки, оставят се те да им ръководят живота. Например чувал си ''Вземи този суплемент на гладно''... Какво по дяволите? Стомахът на бодибилдера никога не трябва да е празен. Ако пропускаш хранене за да вземеш вълшебна добавка на гладно значи си много прост. Има четири ключови момента за хранителни добавки дневно: сутрин, когато се събудиш, преди тренировка, след тренировка и преди лягане. Намести всичките си хранителни добавки в този времеви период и си готов. През останолото време се тревожи за иситнската храна, тази, която дъвчеш. Когато става дума за хранителни добавки, бих опитал всичко ново, което излезе на пазара, но основата винаги си остава същата... ANIMAL PAK и протеин на прах (които са толкова важни за мен, че даже и не гледам на тях като на суплементи вече), ANIMAL NITRO, Креатин, Полезни мазнини, Телешки аминокиселини. Нищо изчанчено, просто нещата, които винаги са работели.

Хранене навсякъде и по всяко време.

Яж много, млади боецо и яж често. През два часа и така целият ден. Протеинов шейк или хранене. Пилешко с ориз в най-близката закусвалня... Каквото и да става яж. Приготвяй си храната вкъщи предварително и друж нещо за резерва в колата, когато си в движение. Яж докато караш, докато си на училище, на работа, във фитнес залата... Каквото и да става, яж! Не пропилявай всичката пот, кръв, нерви и старание във фитнеса, защото не можеш да ядеш достатъчно и се дъниш при хранителния режим. Катаболизъм. Това е мускулно-унищожаваща, ужясяваща и скапана за всеки истински билдер мисъл. Продължавай да ядеш и ще си в анаболен режим. Остани в анаболно състояние и ще растеш. Толкова просто да се каце, толкова трудно да се направи.

Това е опреснителна лекция, малки ми ANIMAL. Всички имаме нужда от такива от време на време. Без значение дали си млад, гладен лъв, който прави каквото трябва като мен или си IFBB професионалист с 20 години стаж, винаги е добра идея да се върнеш към основата и да се фокусираш върху фундаменталните неща. И няма нищо по-фундаментално от това да ядеш за да качиш мускулна маса. Какво работи сега е работело и преди предците на този спорт. Ако си бодибилдер трябва да си голям. Ако искаш да си голям трябва да ядеш. Така, че започвай, мамка му...

                                                                                                                                                          G Diesel