Super Sport

Продукти
120,00 лв.
  • Марка: VITALIS PHARMA
Опции за покупка
Моля, изберете:
Продуктът е успешно добавен в количката
SUPER SPORT е много сложна хранителна добавка за ежедневна употреба – мултидобавка, проектирана да поддържа всички спортни дейности. Формулата на SUPER SPORT се състои от витамини, минерали и микроелементи, които действат синергично за максимизиране на мускулната ефективност, за повишаване на имунитета и поддържане на цялостното здраве.
 
 
SUPER SPORT е специално формулиран, за да отговори на нуждите на културисти и атлети, които се нуждаят и очакват повече от своите тренировки. Практиката показва, че много важни витамини и минерали се губят по време на интензивни упражнения. Това се дължи на различни фактори като производството на свободни радикали, загуба на минерали чрез изпотяване, повишено търсене на енергия по време на тренировка, а също и поради ключовата им роля за възстановяване и протеинов синтез след тренировка.
 
 
SUPER SPORT е предназначен да подпомага както рутинните упражнения и почивката на професионални спортисти, така и всички други случаи на интензивни физически натоварвания. По-долу са споменати само няколко от многото здравни претенции, свързани със списъка със съставките на SUPER SPORT.
 
super-sport-za-aktivno-sportuvashti
 
 

Как работи Супер Спорт?

 
 
  • Цинкът допринася за поддържането на нормални нива на тестостерон в кръвта
  • Магнезият допринася за намаляване на умората и отпадналостта, нормалния протеинов синтез и нормалната мускулна функция
  • Калцият допринася за нормалната мускулна функция и поддържането на нормални кости
  • Витамин С допринася за защитата на клетките от оксидативен стрес и за намаляване на умората и умората
  • Витамин D допринася за поддържането на нормалната мускулна функция и за нормалното усвояване/използване на калция и фосфора, а също така има роля в процеса на делене на клетките. И по този начин свързан с мускулния растеж Желязото допринася за нормалния транспорт на кислород в тялото
 

КАК ДА ПРИЕМАТЕ Super Sport?

 
 
Приемайте по 3 капсули дневно с вода. Капсулите могат да се приемат поотделно на равномерни интервали през деня, независимо от дневните хранения, което води до по-голяма бионаличност на продукта в организма, като по този начин повишава неговата активност.
 
 
super-sport-doping-control
 
 
Допълнителни съставки
 
Съдържание на капсула: Екстракт от зелено кафе, концентрат от кълнове от броколи, екстракт от зелен чай, екстракт от лук, екстракт от ябълка, екстракт от ацерола, концентрат от каму каму, кверцетин, доматен концентрат, концентрат от броколи, концентрат от асай, концентрат от куркума, концентрат от чесън, концентрат от босилек, концентрат от риган, концентрат от канела , концентрат от бъз, концентрат от моркови, концентрат от мангостан, екстракт от касис, екстракт от боровинки, концентрат от сладки череши, концентрат от къпини, концентрат от арония, концентрат от малини, концентрат от спанак, концентрат от къдраво зеле, екстракт от боровинки, концентрат от брюкселско зеле
 
 

Съставките на Super Sport:

 
 
Калций
 
Калцият е най-често срещаният минерал в човешкото тяло, с 99% в костите и зъбите, където играе структурна роля. Дефицитът на калций при децата води до рахит, а при възрастните – до омекване на костите и остеопороза ( загуба на калций от костите и изтъняване, което ги прави крехки и склонни към счупване). Намалените нива на калций в костите могат да се появят при хора от всички възрасти, най-вече при жени по време на менопаузата.
 
 
Магнезий
 
Магнезият е много важен за мускулите, тъй като действа като електролит за нервните импулси, които подпомагат тяхната функция. Тъй като магнезият е от съществено значение за мускулната функция, магнезиевият дефицит се проявява при спорт с мускулни тремори или спазми. Ние черпим собствен магнезий дори когато се потим, поради което е препоръчително да обърнем внимание на редовния прием на магнезий при редовни тренировки. Мускулното напрежение, което причинява проблеми с гърба и врата, също може да бъде резултат от липсата на магнезий. Ако дефицитът стане постоянен, стабилността на костите и зъбите може да бъде засегната, както и протичането на всички ензимно зависими процеси. Особено хората с проблеми в стомашно-чревната дейност могат да страдат от магнезиев дефицит. За да изгаря мазнините, тялото ни се нуждае от повече магнезий от нормалната дневна доза.
 
 
Цинк
 
Цинкът участва в метаболизма на протеини, липиди и въглехидрати. Също така е много важен за производството на колаген в тялото. Цинкът помага за образуването на мрежа от влакна, която улавя червените кръвни клетки и по този начин ускорява зарастването на рани. Предпазва от преждевременно стареене, стимулира имунната система и поддържа кожата и косата в добро състояние. Има благоприятен ефект върху репродуктивните органи. Цинкът също е мощен антиоксидант. В комбинация с витамин А спомага за поддържане на добро зрение.
 
 
Бета-каротин ( витамин А)
 
Бета-каротинът подпомага имунната система, доброто зрение ( с цинк) и повишава устойчивостта на организма към инфекциозни заболявания. Този витамин е важен за очите, а като съставка на пигмента родопсин е отговорен за зрението привечер.
 
 
Ниацин
 
Ниацинът, известен още като витамин В3, спомага за гладкото функциониране на метаболизма, както и другите витамини от В-групата. Ниацинът също е важен за кожата, нервите и клетъчните ядра. Витамин B3 дава повече енергия, по-добра издръжливост по време на тренировка и насърчава мускулния растеж. Тялото може да се снабди с витамина чрез храната или да го произвежда от аминокиселината триптофан. С хранителни добавки, съдържащи витамин B3, можете да компенсирате всеки дефицит, причинен от небалансирана диета или заболяване. Витамините от група В са известни като „храна за мозъка“. Почти всички те са водоразтворими и затова трябва да се приемат системно, тъй като не се задържат в организма.
 
 
Манган
 
Манганът има благоприятен ефект върху костната структура и костния метаболизъм и помага на тялото да произвежда ключови ензими, свързани с изграждането на костите. Манганът участва в образуването на съединителната тъкан, допринася за повишеното усвояване на калций от организма, подобрява функцията на щитовидната жлеза и регулира производството на стероиди.
 
 
Витамин B2
 
Витамин B2 играе централна роля в метаболизма. Подпомага превръщането на въглехидратите, протеините и мазнините в енергия. Витамин B2 също има важна функция при превръщането на хранителните вещества в мастни киселини и ендогенни протеини. Подпомага и функциите на витамините B6 и B3. Този витамин е отговорен за нормалния растеж на тялото и за снабдяването на клетките с енергия.
 
 
Витамин B1
 
Витамин B1 има важна роля за правилното функциониране на мускулите и нервите. Подобно на други витамини от група В, той също участва в клетъчните метаболитни процеси. Той помага като коензим на тялото да получава енергия от въглехидрати и мазнини и по този начин влияе върху работата на паметта. Лошата памет или умората може да са признак за липса на витамин В1, от който човешкото тяло може да натрупа само малки запаси. Високото физическо натоварване може да увеличи вероятността от дефицит на този витамин поради ускоряването на въглехидратния метаболизъм. Този витамин е от съществено значение за метаболизма на въглехидратите, за протичането на нервните импулси и за нормалното функциониране на мускулите. Витамин B1 също участва в образуването на нервната тъкан.
 
 
Витамин К
 
Витамин К е от решаващо значение за съсирването на кръвта, ограничава кървенето и предпазва от прекомерно кървене. Необходим е за пълното усвояване на калций и витамин D. Този витамин укрепва костите, предпазва ги от изтъняване по време на менопаузата, а също така намалява риска от фрактури, кариес и проблеми със зъбите. Витамин К играе важна роля в превенцията и лечението на остеопения и остеопороза.
 
 
Фолиева киселина
 
Витамин B9 е по-известен с химичното си наименование - "фолиева киселина". Както всички витамини от група В, фолиевата киселина подпомага метаболизма. В допълнение, фолиевата киселина изпълнява важни функции
в клетъчното делене и клетъчния растеж. Изграждането на генетичен материал, червени кръвни клетки и мускули функционира гладко само с фолиева киселина. Анемията, кожните промени и трудното зарастване на рани може да са признаци на дефицит на фолиева киселина или витамин B9.
 
 
L-аскорбинова киселина
 
L-аскорбиновата киселина, известна още като витамин С, осигурява ценна подкрепа на имунната система. Витамин С е мощен антиоксидант, който неутрализира ефектите на свободните радикали, които могат да увредят клетките в човешкото тяло. Витамин С участва в производството на ендогенен колаген и контролира производството на L-карнитин. Освен това играе важна роля в развитието на зъбите, венците, мускулите и костите, както и в изгарянето на мазнините.
 
Тъй като витамин С подпомага усвояването на желязото, той има благоприятен ефект върху съдържанието на кислород в кръвта. Дефицитът на витамин С може да възникне при чести и продължителни инфекции и настинки. Липсата му се отразява на доброто общо състояние и работоспособността. Поради централната си роля в образуването на съединителната тъкан, дефицитът на витамин С има отрицателен ефект и върху структурата и здравето на кожата. Много хора имат повишена нужда от витамин С като пушачи или спортисти, както и хора, които са изложени на ежедневен стрес. Хранителните добавки могат да осигурят достатъчно количество витамин С в тези случаи. Витамин С намалява pH на урината и по този начин помага за намаляване на бактериите в пикочните пътища, които не са устойчиви на киселина. Витамин С е важен за биосинтезата и подпомага процеса на детоксикация в организма. Участва и в метаболизма на желязото. Витамин С също така стимулира производството на норадреналин и подпомага превръщането на мазнините в енергия. Това прави витамин С активна хранителна добавка за изгаряне на мазнини.
 
 
Витамин Е
 
Витамин Е е най-известен като мастноразтворим „ловец на свободни радикали“. Подобно на витамините А и С, той предпазва клетките на тялото от агресивни кислородни съединения и токсини от околната среда. Така витамин Е може да забави преждевременното стареене и да предотврати увреждане на клетките, което води до заболявания и дори дегенерация на клетките. Витамин Е, благодарение на антиоксидантния си ефект, намалява чувството на стрес. Хората с недостиг на витамин Е са много по-склонни да страдат от депресия, отколкото тези с нормални нива. Витамин Е също играе важна роля в метаболизма на протеините и мазнините. Тъй като витамин Е има противовъзпалителен ефект, той може да помогне и за облекчаване на ревматични болки. Освен това витамин Е подпомага функциите на сърдечно-съдовата система, като намалява „лошия” холестерол, като по този начин има положителен ефект върху кръвоносните съдове. Второ, предотвратява слепването на червените кръвни клетки и по този начин подобрява кръвообращението. Признаците за дефицит на витамин Е са кожни проблеми, мускулна слабост и по-висока чувствителност към инфекции. Допълнителен прием на витамин Е в ежедневната диета може лесно и удобно да се постигне чрез добавки.
 
 
Желязо
 
Желязото е отговорно за много процеси в тялото. Например желязото подпомага снабдяването на тъканите с кислород и стимулира метаболизма. Освен това е необходим минерал за растежа, развитието и нормалното функциониране на клетките, както и за синтеза на някои хормони и съединителната тъкан. Добавката с желязо се препоръчва особено при анемия или ниски нива на червени кръвни клетки. Желязото укрепва организма и спомага за намаляване на симптомите на умора.
 
 
Пантотенова киселина
 
Пантотеновата киселина е известна още като витамин B5. Витамин B5 е от съществено значение за производството на коензим А, който от своя страна е необходим за метаболизма на въглехидратите, протеините и мазнините. Така витамин B5 играе важна роля в снабдяването на тялото с енергия. Витамин В5 подпомага и защитната функция на лигавиците. Дефицитът на витамин В5 може да възникне при хора, страдащи от чревни заболявания. Анемия, отслабена имунна система и парене или изтръпване на краката и стъпалата могат да бъдат признак за такъв дефицит.
 
 
Биотин
 
Биотинът, известен още като витамин B7, както всички витамини от B комплекса, е от съществено значение за гладкото протичане на метаболизма. Той играе важна роля като коензим по време на натрупването и разграждането на мастни киселини. Биотинът е известен с благоприятното си действие върху здравето и красотата на кожата, косата и ноктите. Лющеща се кожа, чупливи нокти и коса, косопад и отслабена имунна система – това може да са първите признаци на дефицит на биотин. Пушачи, спортисти, бременни и кърмещи жени и хора, които често пият алкохол, трябва да обърнат специално внимание на достатъчното количество биотин.
 
 
Витамин B6
 
Тялото се нуждае от витамин B6, известен още като пиридоксин, за да трансформира аминокиселините от храната в собствени протеини, което го прави много важен за метаболизма. Витамин B6 е необходим за образуването и участието в развитието на червените кръвни клетки, които доставят на тялото кислород. Дори имунната и нервната система се повлияват от витамин В6. Например, витамин B6 е необходим за образуването на „хормона на щастието“ серотонин. Умората, безсънието и нервността могат да бъдат симптоми на отслабване на нервната система, което се дължи на липсата на витамин В6. Дори при силна имунна защита, дефицитът на витамин B6 може да има отрицателен ефект. Богатата на протеини диета повишава нуждата от витамин B6. Продуктите, съдържащи витамин В6, могат лесно да осигурят необходимия дневен прием. Този витамин е отговорен за поддържането на нормалното съдържание на магнезий в тялото, дейността на мозъка и мускулната дейност.
 
 
Витамин D
 
Витамин D играе важна роля в регулирането на нивата на калций в кръвта и в костната структура. Дефицитът на витамин D води до рахит в детството и до остеомалация/остеопороза при възрастни. От 90-те години на миналия век е доказано, че витамин D функционира по различни други начини и в различни тъкани, включително клетъчна диференциация, инхибиране на клетъчната пролиферация, апоптоза       ( клетъчна смърт), имунна модулация и контрол на други системи.
 
 
Мед
 
Медта е важен минерал, участващ в много биохимични реакции в клетките. Той е необходим за превръщането на желязото в хемоглобин. Изключително полезен е в борбата с макулната дегенерация. Нови проучвания показват, че медта може да има положителен ефект върху превенцията на Алцхаймер.
 
 
Витамин B12
 
Витамин B12 е необходим само в малки количества, но играе важна роля в клетъчното делене и клетъчния растеж. Витамин B12 също е от съществено значение за образуването на червени кръвни клетки. Подобно на витамин B9, той може да служи за спиране на прогресията на атеросклерозата и по този начин за предотвратяване на сърдечно-съдови заболявания. Имунната и нервната система също се повлияват положително от витамин B12. Както всички други витамини от група В, той участва в клетъчния метаболизъм. Хората, които поддържат стриктна вегетарианска или веганска диета и не консумират животинска храна, често страдат от дефицит на витамин В12. Усвояването на витамин B12 може да бъде нарушено при хора, които страдат от стомашни и чревни заболявания, свързани с липсата на стомашна киселина. Липсата на витамин B12 се проявява с физическо изтощение, проблеми с паметта и в крайни случаи трайно увреждане на нервите. Този витамин е абсолютно необходим за образуването на червени кръвни клетки, обновяването на клетките, изграждането на мускулите и нормалния растеж и функциониране на нервната система.
 
 
Хром
 
Хромът е фактор, участващ в преработката на захарта в тялото; той взаимодейства с инсулина и инсулиновите рецептори в клетъчните стени и помага за регулиране на чувството за глад.
 
 
Молибден
 
Молибденът е микроелемент, който се намира естествено в човешкото тяло, най-вече в черния дроб, бъбреците, жлезите и костите. Наличието на молибден в организма подпомага функцията на черния дроб, има положителен ефект при гъбични инфекции, алергии, астма, акне, екзема, анемия, безсъние, остеопороза, либидо и др. Недостигът на молибден в организма е сравнително рядко явление, което предразполага към развитие на гъбички и намалява способността на организма да се бори със свободните радикали.
 
 
Йод
 
Йодът ( натриев йодид) е един от основните компоненти на хормоните на щитовидната жлеза. Достатъчните количества йод в организма са от особено значение за регулирането на много биохимични реакции, включително протеиновия синтез и ензимната активност, както и за стимулиране на метаболизма. Дефицитът на йод може да причини проблеми в развитието на костната и централната нервна система при плода и при малките деца, поради което се препоръчва допълнителен прием по време на бременност и кърмене.
 
 
Селен
 
Селенът е един от най-важните микроелементи, необходими на човешкия организъм. Той е кофактор в много ензими, които предпазват клетките от токсичното действие на свободните радикали. Това обуславя неговото антиоксидантно и противовъзпалително действие. През последните години дефицитът на селен се счита за възможен етиологичен фактор при някои сърдечно-съдови заболявания, тъй като свободните радикали разрушават клетъчните мембрани, когато количеството селен в организма е недостатъчно. Селенът намалява риска от рак, допринася за изчистването на тежките метали от организма, включително кадмий и арсен, и е необходима добавка за пушачите и жителите на големите градове. При мъжете селенът стимулира синтеза на полови хормони и е необходим за поддържане на нормалната сексуална функция. Освен това селенът забавя стареенето на тъканите, включително кожата, като я прави по-гладка и стегната. Важен е и за здравето на очите и костите. При жените в менопауза селенът помага за облекчаване на пристъпите на топли и студени вълни. Комбинираният прием на селен, витамин Е и провитамин А /бета каротин/ взаимно подсилва действието им.
 
SNC

Бърза поръчка Без формалности
Вашата поръчка е приета. Очаквайте обаждане!