Vitalis Pharma ВЕНОТАМИН за здрави вени

Продукти
22,00 лв.
  • Марка: VITALIS PHARMA
Опции за покупка
Моля, изберете:
Продуктът е успешно добавен в количката

Съвременният заседнал начин на живот и липсата на упражнения са само два фактора, които допринасят за развитието на разширени вени. За да помогнем на организма да се пребори с това състояние и да премахне неприятните симптоми като тежест в краката, подуване, болка, подуване и т.н., можем да обогатим диетата си със сложни хранителни добавки. Венотаминът съдържа много съставки: магнезий, цвекло, европейска лоза, биофлавоноиден концентрат, концентрат от див кестен, бодлива круша и др. - които укрепват кръвоносните съдове, поддържат еластичността на венозните стени и предпазват от чупливост на капилярите. Редовната употреба на комбинация от тези вещества помага да се поддържат краката естествено красиви и здрави и в края на работния ден да се забрави за неприятното тегло.

Препоръчителната дневна доза съдържа:

• Витамин С - 150,000 mg
• Червено цвекло - 140,000 mg
• Магнезий (Магнезиев оксид) - 120,800 mg
• Европейска винена лоза (Vitis Vinifera) - 100,000 mg
• Биофлавоноид (концентрат) - 100,000 mg
• Витамин Е (D-алфа-токоферилацетат) - 89,000 mg
• Конски кестен (концентрат 20%) - 20,000 mg
• Витамин В5 - 12,000 mg
• Бодлив залист - 10,000 mg
• Витамин В6 - 2,400 mg
• Витамин В2 - 2,400 mg
• Цинк от водорасли Спирулина платенсис - 0,260 mg
• Витамин В1 - 2,2 mg
• Витамин В12 - 0,006 mg

Витамин С

vitalis-pharma-venotamin

Що се отнася до настинки, витамин С е в устата на всеки - буквално, защото осигурява безценна подкрепа за имунната система. Не по -малко важен е неговият антиоксидантен ефект: витамин С, подобно на витамините А и Е, неутрализира свободните радикали, които могат да увредят клетките на нашето тяло. Витамин С участва в производството на ендогенен колаген и контролира производството на L-карнитин. Той също така играе важна роля за развитието на зъбите, венците, мускулите и костите, както и за изгарянето на мазнините. Тъй като витамин С насърчава усвояването на желязото, той има положителен ефект върху нивата на кислород в кръвта. Дефицитът на витамин С може да бъде причинен от чести и продължителни настинки и инфекции. Липсата му се отразява на общото ни състояние и работоспособност. Поради централната си роля при образуването на съединителна тъкан, дефицитът на витамин С също влияе негативно върху структурата и здравето на кожата. Пресните плодове и зеленчуци с универсален витамин С трябва да бъдат в менюто ни всеки ден. Най -известните доставчици на витамин С, разбира се, са цитрусовите плодове. Витамин С, известен още като аскорбинова киселина, допринася значително за техния свеж вкус. Но героите по отношение на витамин С са картофите, които също са богати на аскорбинова киселина. И броколите, и чушките имат повече витамин С от класическите портокали. Не винаги е възможно внимателно да се състави дневното меню. Освен това много хора, като пушачи или спортисти, имат по -голяма нужда от витамин С, както и хората, които страдат от ежедневен стрес. В тези случаи хранителните добавки могат да осигурят адекватен витамин С. Витамин С понижава рН на урината и по този начин спомага за намаляване на количеството киселинно-устойчиви бактерии в пикочните пътища. Витамин С е важен за биосинтезата и подпомага процесите на детоксикация в организма. Той също участва в метаболизма на желязото. Витамин С също стимулира производството на норепинефрин и подпомага превръщането на мазнините в енергия. Следователно, витамин С е активна хранителна добавка за изгаряне на мазнини. Някои диетолози препоръчват до 1 грам витамин С на ден в началото на диета за отслабване.

Червено цвекло

vitalis-pharma-venotamin

Цвеклото съдържа бетаин, който укрепва кръвоносните съдове, съдържа много магнезий, който регулира състоянието на кръвоносните съдове и предотвратява образуването на кръвни съсиреци. Той има особено положителен ефект върху работата на сърдечно -съдовата система, разширява кръвоносните съдове и понижава кръвното налягане.

Магнезиевият оксид

vitalis-pharma-venotamin

Магнезиевият оксид също се използва специално за поддържане на здрава храносмилателна система. След калция, магнезият е вторият минерал, необходим за образуването на кости и зъби. За мускулите той играе важна роля като електролит за нервните импулси и по този начин подпомага тяхната функция. Тъй като магнезият е особено важен за мускулната функция, неговият дефицит възниква при спортове като мускулни тремори или спазми. Магнезият се губи и при изпотяване на тялото, затова е препоръчително да се обърне внимание на редовния прием на магнезий по време на продължителни периоди на упражнения. Мускулното напрежение, което причинява проблеми с гърба и шията, също може да бъде следствие от недостиг на магнезий. Ако дефицитът е постоянен, той може да повлияе на стабилността на костите и зъбите, както и на хода на ензимните процеси в организма. Дефицитът на магнезий може да се появи най -вече при хора със стомашно -чревни проблеми. За да изгаря мазнините, тялото ни се нуждае от повече магнезий от нормалната дневна доза. Магнезият е необходим и за образуването на много важни ензими.

Европейска винена лоза

vitalis-pharma-venotamin

Европейската винена лоза (Vitis vinifera) е богато на вещества, които имат за задача да поддържат еластичността и тонуса на венозните стени, да нормализират пропускливостта на капилярите и да ги предпазят от чупливост. Европейската лоза стабилизира колагена, предотвратявайки кървенето на краката и ги използва за тегло и болка.

Биофлавоноид

vitalis-pharma-venotamin

Биофлавоноидите са група полифенолни антиоксиданти, които намаляват образуването на кръвни съсиреци и крехкостта на капилярните стени. Те намаляват крехкостта на капилярите, като предотвратяват увреждането на тяхната базална мембрана.

Витамин Е

vitalis-pharma-venotamin

Витамин Е е най-известен като мастноразтворимия "чистач на свободни радикали". Подобно на витамините А и С, той предпазва клетките на организма от агресивни кислородни съединения и токсини в околната среда. Следователно, витамин Е може да забави преждевременното стареене и да предотврати увреждането на клетките, водещо до заболяване или дори клетъчна дегенерация. Поради защитния си ефект, витамин Е, наречен химически D-алфа-токоферилацетат, се използва широко в козметиката. Той също играе важна роля в метаболизма на протеини и мазнини. Витамин Е поддържа сърдечно -съдовата система по два начина. Първо, той помага за намаляване на „лошия“ холестерол и по този начин има положителен ефект върху кръвоносните съдове. Второ, предотвратява слепването на червените кръвни клетки и по този начин подобрява кръвообращението. Тъй като витамин Е има и противовъзпалителни ефекти, той може да помогне за намаляване на ревматичната болка. Витамин Е се образува само в растенията и започва от него по цялата хранителна верига. Признаците на дефицит на витамин Е включват кожни проблеми, мускулна слабост, срив и повишена чувствителност към инфекции. Допълването на ежедневната ви диета с витамин Е може да бъде удобно и просто чрез използване на хранителни добавки.

Конски кестен

vitalis-phamra-venotamin

Конски кестен (Aesculus Hippocastanum) расте главно на Балканите. Неговите семена, листа и цветя съдържат растителната съставка ескулин. Ескулинът има вазоконстриктивен, антикоагулант и противовъзпалителен ефект. Концентратите и екстрактите от див кестен често се използват за облекчаване на хронично венозно заболяване. Дивият кестен има венотонизиращо, противовъзпалително, укрепващо капилярите и обезболяващо действие. Той намалява вискозитета на кръвта и тенденцията за образуване на кръвни съсиреци. Бързо премахва болката, причинена от умора, травма, оток и ревматична болка.

Витамин В5
 
vitalis-pharma-venotamin
 
Витамин В5 е известен още като пантотенова киселина и се намира в почти всички храни. Витамин В5 е от съществено значение за производството на коензим А, който от своя страна е от съществено значение за метаболизма на въглехидратите, протеините и мазнините. Следователно, витамин В5, както всички витамини от група В, играе важна роля в осигуряването на енергия за тялото. Витамин В5 също поддържа защитната функция на лигавицата. Витамин В5 също е полезен за кожата и още повече за косата, която поддържа растежа и пигментацията. Дефицитът на витамин В5 е рядък, защото е в изобилие. Дефицитът обаче може да възникне например при хора с чревни заболявания. Анемия, слаба имунна система и изтръпнали или парещи крака и стъпала могат да бъдат признаци за това.
Коренът Ruscus aculeatus, известен също като миши трън, миши чемшир и див чемшир, съдържа стероидни сапонини, идентифицирани и описани като рускогенини. Бодлива круша традиционно се използва като допълнителна терапия при хронични венозни заболявания, които причиняват неприятни странични ефекти като натиск, тежест и крампи в краката, сърбеж и подуване.
 
Витамин В6
 
vitlais-pharma-venotamin
 
Тялото се нуждае от витамин В6 (наричан още пиридоксин), за да преобразува аминокиселините от храната в своите протеини. Следователно, витамин В6 допринася значително за метаболизма. В допълнение, витамин В6 участва в развитието на червените кръвни клетки, които доставят на организма кислород. Имунната и нервната система също са засегнати от витамин В6. Например, витамин В6 е необходим за производството на "хормона на щастието" серотонин. Умората, безсънието и нервността могат да бъдат симптоми на отслабена нервна система поради дефицит на витамин В6. Дори при силна имунна защита дефицитът на витамин В6 може да има отрицателни ефекти. Могат да възникнат промени или възпаление на устната лигавица или ъглите на устата. Витамин В6 се намира в много храни, особено месо, пълнозърнести храни, картофи, различни зеленчуци, банани и авокадо. Малък дефицит обаче не е необичайно. Диета с високо съдържание на протеини увеличава нуждата от витамин В6. Препаратите, съдържащи витамин В6, могат лесно да допълнят ежедневната ви диета. Този витамин е отговорен за нормалните нива на магнезий в тялото, мозъчната дейност и мускулната активност. Той е необходим и за образуването на червени кръвни клетки.
 
Витамин В2
 
vitlais-pharma-venotamin
 
 
Витамин В2 играе ключова роля в метаболизма. Той подпомага превръщането на въглехидрати, протеини и мазнини в енергия. Витамин В2 също играе важна роля в превръщането на хранителните вещества в ендогенни мастни киселини и протеини. Той също така поддържа функцията на витамини В6 и ниацин (В3). Известен също като рибофлавин или витамин В2, лактофлавинът се намира предимно в млечните продукти. Но месото, пълнозърнест хляб и някои гъби също са добри източници на витамин В2. При културите, където царевицата е една от основните храни, липсва витамин В2, тъй като царевицата е бедна на нея. Възпалението на устната лигавица, напуканите ъгли на устата или проблеми с растежа могат да бъдат признаци на дефицит на витамин В2. В този случай диетата може да бъде допълнена с подходящи препарати. Този витамин е отговорен за нормалния растеж на тялото и доставката на енергия към клетките.
 
Цинк от водорасли Spirulina platensis
 
vitalis-pharma-venotamin
 
Цинкът участва в метаболизма на протеини, липиди и въглехидрати. Това е много важно за производството на колаген. Той допринася за образуването на влакнеста мрежа, която улавя червените кръвни клетки и по този начин ускорява зарастването на рани. Предпазва от преждевременно стареене. подпомага имунната система, доброто състояние на кожата и косата. Има положителен ефект върху гениталиите. Цинкът също е мощен антиоксидант. Заедно с витамин А поддържа зрението.
 
Витамин В1
 
vitlais-pharma-venotamin
 
Витамин В1 играе важна роля за правилното функциониране на мускулите и нервите. Подобно на други витамини от група В, той също участва в клетъчните метаболитни процеси. Като коензим, той помага на тялото да получава енергия от въглехидрати и мазнини и по този начин влияе върху паметта. Лошата памет или умората могат да бъдат признак на дефицит на витамин В1, от който човешкото тяло може да натрупа само малки резерви. Прекомерните упражнения могат да увеличат вероятността от недостиг на този витамин поради повишения метаболизъм на въглехидратите. Въпреки че лекият дефицит на витамин В1 е често срещан в развитите страни, бери -бери почти изчезна. Това се причинява от остър дефицит на витамин В1 и сериозно уврежда нервите и мускулите. Зърнените храни са богати на витамин В1. Обеленият боб обаче се използва главно за готвене. Семената и люспите на разсад с високо съдържание на витамин В1 се губят по време на беленето. За по -добро снабдяване с витамин В1 е добре менюто да включва бобови растения като леща или соя. Свинското и черният дроб също са богати на витамин В1. Обширният дефицит на витамин В1 може да бъде предотвратен с помощта на правилната хранителна добавка. Този витамин е от съществено значение за въглехидратния метаболизъм, потока на нервните импулси и нормалната мускулна функция, както и за участие в образуването на нервна тъкан.
 
Витамин В12
 
vitalis-pharma-venotamin
 
Витамин В12 е необходим само в малки количества, но играе важна роля в клетъчното делене и клетъчния растеж. Витамин В12 също е от съществено значение за образуването на червени кръвни клетки. Подобно на витамин фолиевата киселина, той може да помогне за спиране на прогресията на атеросклерозата и по този начин да предотврати сърдечно -съдови заболявания. Витамин В12 също укрепва имунната и нервната система. Както всички други витамини от група В, витамин В12 участва в клетъчния метаболизъм. Витамин В12 се намира почти изключително в храни от животински произход, като месо, млечни продукти и яйца. Ферментиралите растителни храни, като кисело зеле, също съдържат витамин В12. Елдата е един от малкото зеленчукови доставчици на витамин В12. Съществуват обаче спорове дали тялото може да използва „растителния“ витамин В12. Следвайки балансирана диета, която включва месо, яйца или млечни продукти, обикновено се задоволява нуждата от витамин В12. Хората, които следват строга вегетарианска или веганска диета и не консумират храни от животински произход, често страдат от дефицит на витамин В12. Абсорбцията на витамин В12 може да бъде нарушена при стомашно -чревни нарушения, свързани с недостиг на стомашна киселина. Дефицитът на витамин В12 се проявява във физическо изтощение, проблеми с паметта и в краен случай трайно увреждане на нервите. Може да се приема с хранителни добавки, за да се осигури адекватен прием на витамин В12. Този витамин е от съществено значение за образуването на червени кръвни клетки, регенерацията на клетките, образуването на мускули и нормалния растеж и функциониране на нервната система.
 

Опаковката съдържа 50 капсули, достатъчни за 25 дни прием.

Препоръчителна дневна доза: 2 капсули дневно, след хранене.

Помощни вещества: хидроксипропил метилцелулоза, силициев диоксид, магнезиев стеарат.

За по-добър ефект Виталис Фарма препоръчва Венотамин да се приема в комбинация с Капсули за вени.

 
SNC
 
vitalis-pharma-hranitelni-dobavki
Бърза поръчка Без формалности
Вашата поръчка е приета. Очаквайте обаждане!